пятница, 14 июня 2013 г.

Модуль_11
Підготувала і продемонструвала своє портфоліо. Заповнила вихідну анкету. Загалом тренінг сподобався. Дізвалася для себе багато чого цікавого і корисного для роботи
Модуль_10
Обговорили те, як можна використати різні техніки постановки питань. Створила презентацію, документ, таблицю для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів. Створила план впровадження теми та документ для фасилітації. Віднайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян. Робота, загалом, сподобалась, але багато є "відірваного" від реальнного навчання в школі
Модуль_9
Обговорили створені приклади учнівських робіт. Здійснили аналіз шляхів диференціації навчання учнів. Створили інструменти для підсумкового оцінювання. Взяла участь у педраді, на якій розглядались питання підтримки учнів з різними навчальними потребами
Модуль_8
Обговорили ідеї залучення учнів до процесу оцінювання. Проаналізували, як самі проводимо оцінювання. Доопрацювали плани оцінювання, створили форми для підсумкового оцінювання
Модуль_7
Створила приклад Фасилітації, щоб допомогти дітям працювати в групах над запропонованим проектом. Створила приклад учнівської роботи - учнівський блог НАМ ЦІКАВО. Проаналізували в групах та зробила самооцінку прикладу учнівської роботи

среда, 12 июня 2013 г.

Модуль 5,6 Рефлексія
Цей модуль5 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:Я дізналася на модулі як можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів, те, яким чином я можу спробувати забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів. Мені сподобалась стаття з авторського права, я обовязково використаю її в своїй роботі, але вважаю не дуже важливим заповнення форми оцінювання якості веб-ресурсів, думаю, що для учнів це буде відволікання від основної роботи.
форма опитування батьків про безпеку в інтернеті
Цей модуль 6 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: я зрозуміла як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання, як можна навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті, я згодна ,що інформування кращий спосіб забезпезпечення безпеки учнів в інтернеті, але частіше за всього спочатку треба інформувати самого вчителя. Робота в блозі мені подобоється краще ніж робота з Вікі, я не розумію переваги цього сервісу, якщо ви знаєте щось таке цікаве, що має ВІкі відгукніться!!!
Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме ря продовжила роботу над плануванням вивчення обраної теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають обраній темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватиму Основні запитання, що формують зміст проекту. У мене була можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання склала перший варіант плану оцінювання учнів для обраної теми( таблицю ЗХД), а потім створила засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби моїх учнів та оцінювати їхні попередні знання та вміння до початку виконання ними проектів.